Általános Szerződési Feltételek/Szállítási feltételek
Általános Szerződési Feltételek/Szállítási feltételek
I. A Szolgáltató
A www.testszervizwebaruhaz.hu oldalt és a rajta elérhető tartalmat a Testszerviz Extra Kft. (székhelye: 1136 Budapest, Raoul Wallenberg utca 9. magasföldszint 4.), telephelye és postai címe: 1136 Budapest, Raul Wallenberg u. 9. mfszt. 4.) üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató"). Adószám: 26253150-2-41
II. A szolgáltatás igénybevétele
-
A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.testszervizwebaruhaz.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, és melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten megkötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.
-
A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Ha az előrendelésben megrendelt terméket kivéve, a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető kártyára, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A stornó tranzakcióval kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
-
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (+36706482436), e-mailben (testszerviz@testszerviz.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja.
-
A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
-
Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
-
Átvételi pontra vagy házhoz szállítással kért terméktől történő elállás esetén saját költségén munkanapokon 10 és 14 óra között hozza vissza, vagy küldje vissza a terméke(ke)t a Szolgáltató telephelyére (Testszerviz Extra Kft., 1136 Budapest, Raul Wallenberg u. 9. mfszt. 4.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Expressz kiszállítás esetén a normál áru házhoz szállítási díjat térítjük vissza. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
-
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
-
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
-
A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén.
-
Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
-
-
A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
-
Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
-
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
-
A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
-
A Szolgáltató nem forgalmaz semmilyen alkohol vagy szexuális tartalmú terméket. A Szolgáltató mindazonáltal rögzíti, hogy a hatályos jogszabályok értelmében tilos Magyarországon 18 életévet be nem töltött személy részére alkohol- valamint szexuális tartalmú terméket értékesíteni.
-
Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató nem forgalmaz többféle terméket, így a Vevő nem cserélheti ki a terméket, de az elállási jog megilleti.
-
Felelősség korlátozása: A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a Szolgáltató weboldalára, ott megrendelést adjon le.
- Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.
III. Egyéb rendelkezések
-
A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
-
A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
-
A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
-
A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
-
A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.
-
Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató telephelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz a testszerviz@testszerviz.hu címen, illetve a +36706482436-os telefonszámon (munkanapokon 10:00-14:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).
-
Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, a testszerviz@testszerviz.hu e-mail címen vagy a +36706482436-os telefonszámon.
-
A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
IV. Fizetés és szállítás
Megrendelés lépései
-
A www.testszerviwebaruhaz.hu oldalon válassza a megfelelő menüpontot, majd kattintson a „Megrendelés” gombra az oldalon.
-
A „Megrendelési oldalon” , tudja változtatni az egyes tételek mennyiségét.
-
Ezután válasszon átvételi módot a felajánlott lehetőségek közül a megfelelőre kattintva.
-
Házhoz szállítás esetén töltse ki, illetve ellenőrizze a szállítási címet a „Szállítási adatok” menüpontban. Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, azt is itt kell módosítania. További szállítással, átvétellel kapcsolatos információkat és megjegyzéseket itt adhat meg munkatársainknak és futárszolgálatunk számára.
-
Ki kell töltenie a fizetési módot a felajánlott lehetőségek közül a megfelelő választásával.
-
Ezután összesítjük - az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget, a szállítási határidőt, az elfogadásra került kedvezményeket valamint az átvételi és fizetési módot tartalmazó - megrendelés részleteit. A „Megrendelés” gombbal fejezheti be és adhatja le rendelését.
-
Megrendeléséről rendszerünk 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld egy díjbekérő formájában. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól.
Fizetési feltételek
Rendelését banki átutalással egyenlítse ki legyen szíves. A megrendelést követően, díjbekérőt küldünk ki, melyben megadjuk a pontos utalási adatokat és az összeget, amely a termék bruttó ellenértékét és a szállítási díjat tartalmazza. Kérjük, hogy a banki átutalást, figyelmesen és pontosan töltse ki, a Szolgáltató csak akkor tekinti a rendelést és a szállítási költséget kiegyenlítettnek, ha az a megadott bankszámlán jóváírásra kerül. Ezt követően kerül kiküldésre a megrendelt termék azzal, hogy az előrendelt termék csak azt követően kerül megküldésre, amikor az a Szolgáltató telephelyére megérkezik.
Fizetés utánvétel
Lehetséges utánvételes rendelés is, melynél a kézbesítéssel egyidejüleg kell a megrendelés összegét a futárnak kifizetni. Ebben az esetben szállítási díjat számíthatunk fel az alább részletezett feltételekkel.
Szállítási feltételek
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. A szállítás a megrendelés leadását követően 3-5 munkanapon belül történik.
Belföldi házhozszállítás
A megrendelt könyve(ke)t a futárszolgálat szállítja ki, amely a megadott mobiltelefon számon előzetesen jelzi a csomag kézbesítését. Amikor a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, e-mail-ben értesítjük Önt a részletekről. A házhoz szállítás díja a vásárolt könyvek értékétől függően:
-
1 db esetén
1500 Ft szállítási költség
2-5 db esetén
Súly alapján egyedi kalkuláció Ft szállítási költség
6-10 db esetén
Súly alapján egyedi kalkuláció Ft szállítási költség
A szállítási költség minden esetben a ténylegesen kiszállított árumennyiség alapján kerül megállapításra.
Fontos: a futárszolgálat kiszállítás előtt nem telefonál, sikertelen kézbesítés esetén azonban értesítést hagynak, illetve a rendelésben megadott telefonszámon felveszik vásárlóinkkal a kapcsolatot, hogy egy konkrét időpontot megbeszéljenek. A kézbesítés napközben H-P: 8:00-17:00 óra között történik!
Külföldi házhozszállítás
Ha Ön külföldről vásárol, akkor sem kell lemondania a kényelemről és a gyorsaságról!
Külföldi vásárlóinknak is a könyv(ek) vételárát és a szállítási költséget előre kell kiegyenlíteniük, banki átutalással. A szállítást az Európai Unió országainak többségébe a GLS futárszolgálat végzi, a szállítási idő 2-5 munkanap közé esik a konkrét célországtól függően. Az EU-n kívüli országokba a GLS elsőbbségi szolgáltatásával szállítunk, mely rendkívül gyors kiszolgálást tesz lehetővé. A fuvardíj súlyfüggő – megrendelését követően a GLS árszabása alapján jelezzük Önnek a kalkulációt, amit ha megfelelő el tud fogadni. A díjbekérőt csak az elfogadás után állítjuk ki. Az esetlegesen felmerülő vámköltségeket a szállítási költség nem tartalmazza, így azt a csomag átvételekor kell kiegyenlíteni. A csomag kiszállítását a futárszolgálattól kapott e-mailek segítségével követheti nyomon.
Az "Általános Szerződési Feltételek/Szállítási feltételek" hatályos: 2018. április 01-től visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.
Csomagküldő cég adatai: